Social Media

New York fleamarkets


hells kitchen-chelsea-williamsbourg-brooklyn flea market

12 komentarjev

  1. waaa, nore fotke. Pa ful fouš k si bla tm, še vedno.=)


    www.podezju.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. kok krasne fotke! vidš, ena od stvari k mi je žal da jih nism vidla. no, pa še en razlog več da bom šla nazaj =)

    OdgovoriIzbriši
  3. Waaaa, kok lepih stvari! Sploh pri nakitu, jaz bi se težko uprla. :) Jaz se oglasim za ostale slike!

    OdgovoriIzbriši
  4. res super fotke! <3 si moram nekam označit, da to še sama počekiram, ko bom šla enkrat u nyc :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, tud jzt sm ti malcek faus! :) Ful hude fotke, mi je vsec da si jih naredla b&w + se že veselim naslednjih objav! ;)

    lp, M.

    OdgovoriIzbriši
  6. super. ampak jaz pa pogrešam barve...

    OdgovoriIzbriši
  7. Res dobra predstavitev Alja, pa dobr si se spomnila da si jih dala v ČB, sicer bi barve prevladale nad impresijo :). Sem gledala nekaj tvojih popotniških fotografij tudi na instagramu in zraven tudi malo foušarila, če sem čisto iskrena.
    NY je moja sanjska destinacija, od nekdaj. Dvakrat sem ga imela že skoraj na dlani, pa se mi je vedno izmuznil. Ampak jaz se ne dam, prepričana sem, da bo šlo v tretje rado :).

    OdgovoriIzbriši
  8. Super slikce! Itak. ;)
    Pa fouš sem ti zelo. :D

    Sandra from The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši
  9. O my....<3! Alja, super, res fine fotke :)!!

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Theme by BD