Social Media

Poletne počitnice malo drugače | Po Sloveniji, Avstriji in Nemčiji

Letošnje poletne počitnice sva preživela precej drugače, kot običajno. Do zadnjega nisva bila prepričana kam in kako bova potovala, zaradi nešteto obveznosti pa tudi do petka pred dopustom nisva imela časa niti, da bi splanirala pot. Zadnji teden pred odhodom sva si vsaj trikrat na dan premislila, dobila nove ideje, se že odločila, potem pa spet spremenila plan. Razmišljala sva o Švici, Dolomitih, hrvaški obali ... na koncu pa sva se odločila, da jo najprej mahneva na našo prelepo Gorenjsko, si zbistriva glavi in naužijeva narave, potem pa vidiva kam naju zanese pot. In točno tako sva storila.

Tridnevna krožna pot po Julijskih Alpah

V petek po službi sva se zapeljala v Bohinj in se zgodaj naslednje jutro od Koče pri Savici podala na tridnevni pohod v Julijce. Pot naju je mimo Komne vodila na Bogatinsko sedlo, od tam pa  proti Batognici ter na Krn in se ob pozno popoldanskem soncu spustila do Koče pri Krnskih jezerih, kjer sva prespala. Naslednje jutro sva se zbudila v prekrasen dan in se po delu slovenske planinske poti odpravila do Koče pri Triglavskih jezerih. Tam sva si privoščila krajši postanek za malčko in občudovanje nebeške narave, potem pa nadaljevala do Prehodavcev, kjer sva prenočevala. Vseskozi se nisva mogla nagledati prekrasnega gorskega sveta, skozi katerega naju je vodila pot. Ta del Julijcev je zagotovo eden izmed lepših in za vsakim ovinkom se odpre razgled na novo čudo matere narave. Tretji dan najinega pohoda sva imela v planu še vzpon na Tičarice, a sva si premislila in se raje ponovno podala skozi dolino Triglavskih jezer nazaj do koče pri Savici. Ob prihodu v dolino sva si privoščila skok v Bohinjsko jezero in neznansko uživala ob plavanju z razgledom na vrhove, ki sva jih osvojila v preteklih dneh. Z zasluženim počitkom sva nadaljevala ob Jezeru Jasna, si ob večernem nalivu v Kranjski Gori privoščila večerjo, nato pa sva se odpravila na Belopeška jezera, kjer sva prespala. Več o najini tridnevni pohodniški turi po Julijskih alpah si lahko prebereš tu.

Razgledna gorska cesta Grossglockner

Preko Italije naju je pot vodila v Avstrijo, na gorsko cesto Grossglockner, kjer sva preživela naslednja dva dneva. Gre za eno izmed najlepših visokogorskih panoramskih cest na svetu, ki nudi obilico prekrasnih razgledov in izhodišč za prekrasne pohode. Pravi užitek je že samo vožnja, saj je cesta izjemno urejena, k sreči pa v času najinega obiska tudi ni bilo preveč gužve in sva se je lahko naužila v polni meri. Prvi dan sva se podala na daljši pohod mimo jezer do vznožja ledenika, drugi dan pa sva se odpravila raziskovat še ostale kotičke panoramske ceste. Več o obisku Grossglocknerja pa te kmalu čaka v ločeni objavi.

Zell Am See, rajsko jezero za ljubitelje aktivnih počitnic

Z Grossglocknerja sva se spustila v Zell Am See. Prekrasno jezero, obdano s čudovito naravo, je pravi mali raj za ljubitelje aktivnih počitnic in krasno izhodišče za številne pohodniške in kolesarske ture. Prijetna temperatura ozračja in ravno prav toplo jezero naju je povsem prevzelo in zlahka si lahko predstavljava, da bi poletne natrpane plaže in vroče temperature zamenjala z avstrijskimi jezeri! Ob kopanju sva neznansko uživala v razgledih in zavidala vsem, ki so jezero odkrivali s supi in barčicami. Veliko srečo pa sva imela tudi z izbiro prenočišča - najin kamp Seecamp Zell Am See se je namreč nahajal tik ob jezeru, tako da sva ga resnično izkoristila na polno.

Olpererhutte

Naslednje jutro sva imela v planu obisk nacionalnega parka Hohe Taueren in pohajkovanje po tamkajšnjih planinah in vrhovih, a sva ob zajtrku ugotovila, da gondole, ki vodijo do izhodišč žal še ne obratujejo, tako da sva v zadnjem trenutku spremenila plan in se odpeljala na zahod proti izhodišču za Olpererhutte, ki se nahaja v Zillertalskih Alpah. Tam sva se podala na prekrasen pohod, o katerem poveva več v ločeni objavi.

Eibsee

Pohodu na Opererhutte je sledila večerna vožnja in prečkanje meje. Ob zahajajočem soncu sva občudovala lepote Bavarske skozi katero sva se peljala do najinega naslednjega postanka, jezera Eibsee, kjer sva tudi prenočila. Zjutraj naju je prebudila nežna svetloba in prav vabila, da se čim prej odpraviva na raziskovanje. V zgodnjih jutranjih urah, ko ob jezeru še ni bilo žive duše, sva se odpravila na krožno pot, ki je od najinega izhodišča nanesla okroglih 10 kilometrov. Na gladini jezera sva občudovala odseve najvišje nemške gore Zugspitze v daljavi, pod krošnjami dreves nabirala borovnice in gozdne jagode ter nasploh uživala v čudoviti naravi vse okoli naju. Dopoldne se je ob jezeru začelo zbirati čedalje več obiskovalcev - nekateri so se odpravljali na pohod, drugi plavat, supat ali pa vozit s čolnički in pedalinčki, ki so ob jezeru na voljo za izposojo. Možnosti za preživljanje časa ob jezeru je res ogromno in resnično ga je vrednno obiskati!

Prestolnica Bavarske in mesto z res hudo energijo

Za konec najinih počitnic pa sva spontano, kot se spodobi in kot sva pričela s tem popotovanjem, skočila še v bavarsko prestolnico in eno izmed lepših mest, ki sva jih kdajkoli obiskala, Minhen. Tja sva zašla predvsem zato, ker je bila za konec tedna nekoliko slabša napoved - idealna za urban potep. In kako zelo vesela sva, da se je tako izšlo! Mesto naju je zares navdušilo! Vanj sva se zaljubila že ob sprehodu skozi ogromen park Englischer garten. Prvo čudo tega potepa je bil Eisbachwelle, nekakšen umeten pritok rečice z ravnoprav močnim tokom in valovi za surfanje. Si predstavljate surfanje sredi enega izmed večjih mest na pragu Alp? Zares hudo. Kar stala sva tam in uživala ob občudovanju surferjev. Kasneje sva se sprehodila skozi park in zdelo se nama je nadvse fino, kako živahno in polno je bilo. Sončenje, kopanje, pikniki, raznorazne igre, ni da ni. V Minhnu res znajo guštat! Vzdušje je nebeško in rekla sva si, da morava več poletnih vikendov v prihodnje preživeti tam, da se zares naužijeva vsega, kar mesto nudi.

Sledilo je vandranje skozi mesto brez posebnega načrta in spontano odkrivanje skritih in malo manj skritih kotičkov. Čudovita arhitektura, prekrasne izložbe, ulična moda, izjemno vzdušje ... Sprehod naju je napolnil s toliko energije in navdiha! Seveda pa sva zaokrožila tudi po trgovinah, kjer se med drugim najde res huda ponudba reči za prosti čas (pa tudi vsega drugega kar rabiš in kar ne). Najin mestni večer se je zaključil z močnim nalivom in sledil je premik v hotel na obrobje mesta. Za naslednji dan sva imela v planu obisk botaničnega vrta in olimpijskega parka, pa mogoče kakšnega izmed mnogih muzejev, a naju je premamil mestni utrip in sva se raje vrnila nazaj v središče. Po božanskem brunchu v enem izmed kafičev v bližini univerze, sva nadaljevala s potepanjem po mestu in opazovanjem vrveža okoli naju. Popoldne sva si privoščila še pivo na eni izmed glavnih ulic, nakupila malčko za na pot in jo mahnila nazaj v domačo deželo!